Indien uw online-aankoop niet bevalt of het toch niet de juiste maat blijkt te zijn, kunt u het artikel ruilen in de winkel. Voor veel van onze artikelen, met name kleding en laarzen is het aan te bevelen een bezoek te brengen aan onze sfeervolle winkel. Wij kunnen u dan voorzien van het juiste advies en u kunt op uw gemak passen onder het genot van een heerlijk kopje koffie. Ruilen is niet alleen in de winkel mogelijk, maar dat raden wij u wel aan.
Bij Country Lifestyle kunt u uw online aankoop binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Het is hierbij wel van belang dat het product ongebruikt en smetteloos, krasvrij in de oorspronkelijke verpakking zit. Eventuele etiketten mogen er niet afgehaald worden. Beschadigde of gebruikte producten komen niet in aanmerking voor ruiling of restitutie, onze retourafdeling zal ieder product individueel beoordelen.
U kunt uw product per verzekerde zending retourneren voorzien van een kopie van uw factuur met reden voor retour. Zonder deze verzendbevestiging kunnen wij uw retourzending niet in behandeling nemen. Retourpakketten worden op volgorde van binnenkomst in behandeling genomen en beoordeeld. U ontvangt geen melding als uw pakket in ontvangst wordt genomen, u kunt dit zelf nakijken door de track&trace code van uw verzekerde zending te volgen. De verzendkosten voor de retourzending komen voor uw rekening.
Om uw ruiling of retournering zo goed en spoedig mogelijk op te lossen vragen wij u om onderstaand stappenplan aan te houden;
Wij verzoeken u het pakket met het product aangetekend (i.v.m. verzekering) te sturen naar:
Country Lifestyle
T.a.v. afdeling klantenservice
Voorthuizerstraat 131
3881 SG Putten
De retourzendingen worden op volgorde van binnenkomst in behandeling genomen en beoordeeld.
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat wij een fout maken en het verkeerde artikel wordt geleverd. Controleer daarom altijd uw bestelling. Indien u onverhoopt een verkeerd product heeft ontvangen, kunt u dit altijd binnen 14 dagen aan ons retour sturen. Wij vragen u te handelen volgens bovenstaand stappenplan, de gemaakte verzendkosten nemen wij dan voor onze rekening.
X
Heeft u een vraag of wilt u een afspraak inplannen? Graag onderstaande formulier invullen en we nemen contact met u op.